خدمات محاسبات کشف دارو و داکینگ مولکولی با اتوداک (AutoDock, AutoVina)

خدمات محاسبات کشف دارو و داکینگ مولکولی با اتوداک

رایا زیست پرداز با افتخار خدمات کشف داروهای خود را به عنوان خدمات CADD یا کشف داروهای رایانه‌ای با استفاده از رویکردهای محاسباتی برای دانشگاه‌ها و صنعت در سراسر ایران و جهان ارائه می‌دهد. خدمات ما در زمینه کشف محاسباتی مواد دارویی یا خدمات CADD، شامل تمام مراحل کشف داروهایی پیش از مرحله بالینی با استفاده از تکنولوژی‌های متنوعی می‌باشد. این تکنولوژی‌ها شامل شناسایی هدف، کشف HIT، بهینه‌سازی سرب، دوباره‌پیشنهادی دارو، و … می‌شود که از تکنیک‌هایی چون غربالگری با توان بالا استفاده می‌کند. مدل‌سازی مولکولی، طراحی آنالوگ، زیست‌شناسی ساختاری، اتصال مولکولی و شیمی محاسباتی به منظور شناسایی ترکیبات مولکولی میل ترکیب و هدف مناسب به کار می‌روند. ما در زمینه‌های اصلی درمانی نظیر سرطان، بیماری‌های عصبی، دفع کننده عفونت‌ها و التهاب‌ها تخصص داریم.

آزمایشگاه رایا زیست پرداز با استفاده از شیمی محاسباتی، زیست‌شناسی ساختاری، مدل‌سازی و شبیه‌سازی مولکولی، آزمایش‌های عمیقی را با بهره‌گیری از روش‌های محاسباتی انجام می‌دهد. این روش‌ها شامل مدل‌سازی مولکولی، طراحی آنالوگ، زیست‌شناسی ساختاری، اتصال مولکولی و شیمی محاسباتی می‌شوند که به کشف داروها یا طراحی داروهای محاسباتی کمک می‌کنند. ما همچنین در زمینه خدمات کشف دارو مبتنی بر ساختار و خدمات کشف مواد دارو مبتنی بر لیگاند تخصص داریم.

خدمات محاسبات کشف دارو و داکینگ مولکولی با اتوداک
خدمات محاسبات کشف دارو و داکینگ مولکولی با اتوداک

آزمایشگاه رایا زیست پرداز به پژوهشگران امکان نوآوری را می‌دهد تا مجموعه گسترده‌ای از ترکیبات جدید را به صورت منطقی و با تمرکز خاص در یک رویکرد برنامه‌ریزی کنند. این ظرفیت‌ها به ما این امکان را می‌دهند که در هزینه و زمان آزمایشات صرفه‌جویی کنیم.

خدمات محاسبات کشف دارو و داکینگ مولکولی با اتوداک
سیستم شبیه ساز محاسباتی

اجاره دستگاه های گرافیکی و محاسباتی

خدمات رایا زیست پرداز

اجاره دستگاه های گرافیکی و محاسباتی
صفحه خدمات
فهرست مطالب
پیمایش به بالا