خدمات تجزیه وتحلیل دادههای تولی نسل بعدی

توالی نسل بعدی (NGS) و بیوانفورماتیک - نقل قولی از آینده تحقیقات علوم زیستی

پانزده سال پیش، تکنولوژی‌های توالی نسل بعدی (NGS) با ورود به صحنه علمی، دنیای پژوهش را تغییر دادند.

 طی این دوره زمانی، پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های سرعت توالی‌گیری، طول خواندن توالی‌ها، و تکنیک‌های توان بالا به وقوع پیوست.

 این پیشرفت‌ها نه تنها توانایی ما در مطالعه ژنوم‌ها و انواع مختلفی از توالی‌ها را افزایش دادند، بلکه به اصطلاح، NGS را “دموکراتیک” کردند و به توسعه برنامه‌های جدید NGS در علوم پایه و حوزه‌های تحقیقاتی ترجمه‌ای مثل نقشه‌نویسی، حاشیه‌نویسی و تجزیه و تحلیل ژنومیک تطبیقی را تسهیل کردند.

فناوری‌های اخیر توالی‌گیری نسل بعدی به ما امکان می‌دهند DNA و RNA را به صورت بسیار سریع‌تر (کمترین زمان) و ارزان‌تر (به صورت مقرون به صرفه) نسبت به توالی‌گیری سنگری (Sanger) مورد استفاده قرار دهیم. 

این پیشرفت‌ها به واسطه داده‌های بزرگی که توسط NGS تولید می‌شوند، به چالش‌هایی در مدیریت و تحلیل داده‌ها انجامیده‌اند. 

در اینجا به وسیله خدمات و راه‌حل‌های آغازین برای تجزیه و تحلیل داده‌های NGS، مدیریت داده نسل بعدی، و پیشرفت‌های پیشرفته بیوانفورماتیک نسل بعدی، این چالش‌ها را برطرف می‌کنیم.

 

خدمات NGS ما بر پایه زیرساخت ابری تواناده ایجاد مدیریت ذخیره‌سازی داده‌های توالی خام و پردازش شده را فراهم می‌کند. این الگوریتم‌های بیوانفورماتیک برش لبه‌ای از راه‌حل‌های محاسباتی با کارایی بالا را به محققان ارائه می‌دهند.

 

آزمایشگاه بیوانفورماتیک رایا زیست‌پرداز به عنوان یک متخصص در این زمینه، راه‌حل‌های پیشرفته، سریع‌تر، بهتر و مقرون به صرفه‌تری برای تحقیقات و صنعت علوم زندگی ارائه می‌دهد.

تیم متخصص ما در خدمات تجزیه و تحلیل داده‌های توالی نسل بعدی به شما کمک می‌کند تا داده‌های بیولوژیکی خود که با استفاده از تکنولوژی NGS تولید می‌شوند، را بهتر مدیریت، سازماندهی و تحلیل کنید.

 آزمایشگاه بیوانفورماتیک رایا زیست‌پرداز با شما همکاری می‌کند تا دامنه مشکل را شناسایی کرده و راه‌حل‌هایی را در مورد مزایا ارائه دهد.

خدمات تجزیه و تحلیل داده های توالی نسل بعدی
سیستم شبیه ساز محاسباتی

اجاره دستگاه های گرافیکی و محاسباتی

خدمات رایا زیست پرداز

اجاره دستگاه های گرافیکی و محاسباتی
صفحه خدمات
فهرست مطالب
پیمایش به بالا